Metin2 Mod Hack + 7x

HackBankası - Metin2Mod  + 7x indir (TR)
Merhaba Arkadaşlar, Metin2 Mod Hack şu anda güncellendi Sorunları kalmadı diye umut ediyoruz. Bir sorun olursa yorum olarak yazınız.Birazda bilmeyenler için hileyi tanıtalım Metin2 Mod Hack Metin2 TR de çalışan en iyi hilelerden biridir içinde bir çok fonksiyon bulunan bir hiledir. Bunlara örnek olarak Metin2 Botu , Balık Botu , Level botu bunları verebilir. 

7x li indirmek için Tıkla İndirin Biraz daha altına bakınız.



Hatalar ve Çözümleri 

1. lib/os.pyc Hatası 
Çözüm; oyun güncellenince metin2 klasöründe 
olan logo1 , logo2 , ymir 'adlı dosyaları sil.

2. Siyah Ekran sorunu
Çözüm; Metin2 Klasörüne gir metin2launch.exe 'den oyunu güncelle.






Yazılı Anlatım 

1. Size verdiğim linkten hileyi indirin.

2. Dosyaları Winrar 'dan çıkarın

 3- Metin2 Mod Hack V28.12.2014 ' Klasörünün içindekilerini metin2 klasörü içine atın.

4. Metin2Mod_Launch 'yi yönetici olarak çalıştır açılınca Start Mod 'a basın.

5. metin2launch.exe 'baslayacak oyun güncellensin bekleyin.

6. oyun güncellenince metin2 klasöründe olan logo1 , logo2 , ymir 'adlı dosyaları silin.
 
7. metin2launch.exe den oyunu başlat'a tıklayın hilenin keyfini çıkarın.





                                                 Yapımcı ; Kamer1337 (Teşşekkürler)
                                                     Hazırlayan ; HackBankası
                                                 Sunan ; HackBankası

VirüsTotal Sonuçları

Jotti Sonuçları


58 yorum:

  1. link bu sayfaya gidiyo http://www.hostinger.web.tr/error_404?

    YanıtlaSil
  2. dosya vıruslu indirmeyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 16 Ağuştosta metin2 ye güncelleme gelmişti o güncellemede metin2 güçlendirildi o güvenlği geçmek için virüs vardı yeni versiyonunda virüssüz de artık güvenliği aşabiliyor.

      Yeni Versiyonunda virüs yok.!

      Sil
  3. karakterimi seçiyorum başla diyorum aclt diye başlayan dll hatası veriyor sahtemiymiş neymiş yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  4. şimdide error kod:20001 veriyor ya lounche bittikten hemen sonra error veriyor

    YanıtlaSil
  5. ''artpclnt.dll dosyasının yanlış versiyonu.İstemciyi yama üzerinden güncelleştir'' ne demek bu ya bir de serverlara giriş kapalı hileden mi yoksa oyunda bakım mı var

    YanıtlaSil
  6. Virüs var indirmeyin

    YanıtlaSil
  7. artpclnt.dll hatası veriyorsa Tekrar Hileyi açmayı dene ama bu sefer hiç bir yere tıklama

    YanıtlaSil
  8. VirüsTotal => http://hackbankasi-metin2arsivi.blogspot.com.tr/2014/07/metin2-mod-hack-7x.html Eset Avast Hepsi ile Kendimde tarattım temiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden ???????????? hata veriyo oyuna girince

      Sil
  9. hackshield update error veriyor admin ne yapalım?

    YanıtlaSil
  10. yeni güncelleşti bugun heralde hile bi bakarmısınız bi siteye yönlerdiriyo bişey indirmemizi isiyor

    YanıtlaSil
  11. kardeşim çok saol bu isteyi çok seviyorum 4 günde savaşçımı 34 yaptım

    YanıtlaSil
  12. ??????????? diye hata veriyor

    YanıtlaSil
  13. ??????????? diye hata veiryo çözüm

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Link Kırık... 14.12.2014 / 01:28

    YanıtlaSil
  18. kardes bak simdi ben metin 2 cok fazla hata veriyor diye silip tekrar yukledim bu hileyi indirdim herne yapsam lib./abc.pyc hatasi veriyo elimden gelen herseyi yaptim olmuyo bi ilgilenseniz lutfen

    YanıtlaSil
  19. bot trojanlı indiriyorsanız bilmenizde fayda var

    YanıtlaSil
  20. Kardeş bakarmısın start mod diyorum new support devolper

    YanıtlaSil
  21. Virüssüz Hilemi Kaldı İndirin Beyler Bişe Olmuyor Ben 3gundur Kullanıyorum

    YanıtlaSil
  22. abı ben yonetıcı olarak calıstır dıyorum sonra start mod dıyorum evet ve hayırlı bısey cıkıyo yardım

    YanıtlaSil
  23. la indirme linki ni seviim açılımıooo

    YanıtlaSil
  24. yonetıcı olarak calıstır dıyorum sonra start mod dıyorum evet ve hayırlı bısey cıkıyo yardım

    YanıtlaSil
  25. http://www.dosya.tc/server/7rodxm/Metin_2_Mod_Hack_08.06.2015.rar.html Link Güncellenmiştir Arkadaşlar .

    YanıtlaSil
  26. Hile için teşekkür ederim hocam. Metin2 hile

    YanıtlaSil
  27. Ben Metin2 Pvp Den giriyorumda Evet Hayır Bişeyler Çıkıyor Start Modeye basınca bi bakarmısınız :)

    YanıtlaSil
  28. Güzel bir paylaşım çok teşekkürler
    wolfteam hileleri

    YanıtlaSil
  29. Bu güne kadar çıkmış en sağlam metin2 hilesi
    http://botbedava.tr.gg/

    YanıtlaSil
  30. Büyük bilgi. Çok güzel olduğu için ben bu konuda daha fazla bilgi istiyorum, ben gerçekten zevk, gönderilen tüm mesajları seviyorum., Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  31. Wolfteam hileleri indir wolfteam hack metin2 hileleri indir
    wolfteam hileleri

    metin2 hileleri

    YanıtlaSil
  32. Güncel hile sitesi ariyorsaniz
    transformice hileleri
    Tam size göre bir transformice hileleri sitesi

    YanıtlaSil
  33. Güncel metin2 hileleri hergün burada beyler metin2 hile

    YanıtlaSil
  34. Thanks for your sharing! The information your share is very useful to me and many people are looking for them just like me! Thank you! I hope you have many useful articles to share with everyone!

    YanıtlaSil
  35. wolfteam hile açınca log hatası, wolfteam hile açılmıyor, wolfteam hile rar, wolfteam hile budur, wolfteam hile virüssüz bedava indir, wolfteam hile, wolfteam hile mart, wolfteam hile hile adam wolfteam hile mart 2017 wolfteam hile olmuyor, wolfteam hile programı 2017, wolfteam hile facebook 2012, wolfteam hile envanter hack 2017, wolfteam hile frm, wolfteam hile dword vip hack v7.5, wolfteam hile temizleme, wolfteam hile dosya co

    YanıtlaSil
  36. Hile İçin Teşşekürler.. İndirelim Bakalım

    YanıtlaSil
  37. We are really grateful for your blog post. You will find a lot of approaches after visiting your post.
    friv 23
    friv 26
    friv3
    friv4
    friv52
    friv54
    friv55
    friv56
    friv77
    Friv8

    YanıtlaSil
  38. This game is equipped with a lot of beautiful weapons

    YanıtlaSil
  39. The game is highly action-packed, with lots of intense fighting to attract viewers, and lots of good logos or weapons.
    run 3

    YanıtlaSil
  40. I think this information is very helpfull for me. Because the data use in this site is full of knowladge and very easy for reading. Your post change my day.
    R-DRIVE IMAGE CRACK

    YanıtlaSil
  41. Buy the best fitness band india under 5000 are stylish, light-weight and comfortable to wear. best fitness band in india under 5000

    YanıtlaSil

  42. Well, it's a good discussion for this paragraph on this blog,
    I’ve read them all, so now
    I also mention here.
    pdf xchange editor crack

    YanıtlaSil
  43. Excellent post. I was checking constantly this blog and I am impressed!
    Extremely helpful info specifically the last part
    I care for such info much. I was seeking this particular info for a very long time.
    Thank you and good luck.
    pc transfer crack
    bitwig studio crack
    pinnacle studio crack
    radmin vpn crack
    captain chords vst crack

    YanıtlaSil
  44. Hire artists like freelance models, freelance singers, freelance actors, freelance artists, freelance makeup artists in India. jobs for dancers

    YanıtlaSil
  45. Buy your grandma and grandpa gifts this Christmas. Buy unique gifts for parents, grandma, grandpa, beer lovers and for other. unique christmas gifts

    YanıtlaSil
  46. One stop for all your web series updates. Know about the latest trends going on and other updates on the current trends across India. trending topics in india

    YanıtlaSil