Metin2 TR & PvP Lalaker1 Balık Botu

Merhaba Arkadaşlar, Ely Mt2 De balık botu isteyen arkadaşlar balık botunuz bitti. Lalaker1 arkadaşımız yapmıştır. Bu hileyi yaptığı için ona teşekkür ediyoruz. Ve uzatmadan hileyi paylaşıyoruz.



Yazılı Anlatım 

1. Winrarı yandex.Diskten indirin.

2. Winrardaki dosyaları çıkarın.

 3- FishBot.exe 'yi Çalıştırın.

4. Üst kısma pvp 'nizin Görev Yöneticisi ndeki yansıma adını yazın.(TR nin metin2client.bin )

5. Alt kısma FishBot.dll yazın. Auto İnjecte basın.

6. Metin2 'ye girin.
 
7. Krakterinize Giriş Yapın Hile Giriş Yapınca Yanda gözükecek.



                                                                   Yapımcı ; Lalaker1 (Teşşekkürler)
                                                                Hazırlayan ; HackBankası
                                                                  Sunan ; HackBankası

VirüsTotal Sonuçları

Jotti Sonuçları


HackBankası - Video


Ely Mt2 Balık Botu , Marsis Mt2 Balık botu 

15 yorum:

  1. ilk actıgımda yanda sey geldı 1. sine tıkladım error falan dedi site sonra kapattım hileyi tekrar acmayı denedim yanda gelmedi acil yardım

    YanıtlaSil
  2. Sa kardeş ben metin2launch dan giriyorum dediklerini yapıyorum fakat oyuna girince hile gelmiyo lütfen yardım et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. metin2launch değil metin2client.bin yazacaksın

      Sil
  3. Hep Kaybediyor yemi yardım edermisin...

    YanıtlaSil
  4. bende senin dedigin herşeyi apıorum ama bişi gelmiyor

    YanıtlaSil
  5. Link Pert Olmş

    YanıtlaSil
  6. MARSİSMT2DE CALIŞIYORMU ACABA ?

    YanıtlaSil
  7. ya ALLAH ASKINA MARSİSTE ÇALIŞAN Bİ BALIK BOTU YAPIN BE

    YanıtlaSil
  8. botbedava.tr.gg En sağlam hile

    YanıtlaSil
  9. botbedava.tr.gg En sağlam hile

    YanıtlaSil
  10. botbedava.tr.gg en sağlam hile

    YanıtlaSil
  11. Sitenizde vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederiz. metin2 pvp serverler sitesini de ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil